Inga glada nyheter

Usch vad det är jobbigt att vara här. Långt borta från dig när du mår skit.
Jag är så ledsen att jag inte kan var nått annat än en röst i luren för dig just nu.
Om det behövs så kommer jag ner nästa vecka.
Annars så syns vi den 28 november.
Jag hoppas på det bästa.

Och min lilla tigrinna ring mig, dag som natt, jag svarar.
Du behöver inte känna att nu är det olämpligt att ringa för det är det inte.
Jag har alltid en lur med mig vart jag än går.
Ska se till att ha batteriet laddat i mobilen med.

Du är så otroligt stark. Och håll inte allting inne.
Jag vet att du är sån, men med mig behöver du inte vara sån.
Det är bara att ösa ur dig vad du än vill säga. Som en båt som läcker in.
Jag är här och tar i mot, min båt är nämligen inte något hål i och kan ta i mot vad du än öser ur dig.

Det är tillåtet att vara arg, ledsen förbannad för att livet är så jävla orättvist.

Jag älskar dig L.

Och M Kämpa på förfan. Inse fakta och kämpa. Det är bara att slåss även fast kroppen är trött och inte alltid orkar.
Jag tror och hoppas.

Jag älskar dig L, saknar dig, puss /Ellinor

Kommentarer
Postat av: Mona

Tråkigt att höra om de ändrade planerna. Tack för omtanken också *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback