regn regn

Idag har det spöregnat här. Men jag han i allafall skrubba rent undersidan och bordsbenen på bordet=)
Så i morgon ska jag tvätta det med lacknafta och olja in det.

Mamma och jag har bestämt att vi ska måla ytterdörren Dalablå samt inuti farstun blir det även dalablått och vitt.
Det blir skitsnyggt=)
Och så har jag skrapat dörrkarmen men inte själva dörren. Funderar även på att måla våran stege i den där färgen som jag målade trappräcket med. Den är vattenavstötande och det verkar ju helt underbart. Med tanke på att våran stege börjar rosta.
Man kanske borde ta och olja in trästegen med=)
Morfar är lite halvimponerad av vad mycket jag hinner med.
Fast han saknar att äta ute. Jag undrar om jag skulle kunna få han att äta grekiskt. De har nämligen öppnat en grekisk restaurang här i Torsby oooh vad jag önskar att det fanns i Umeå.
Men men.
Så har jag pratat med AnnCatrine hon är i Norge och jobbar så vi ska träffas till helgen på lördag och fika.
Det blir nog på lustgården. jag har hittat så fina sandaler/tofflor för 599 kr vill ha!!!!
ujuj om man finge allt man ville.
Nä  i morgon ska jag ställa klockan så jag kommer upp i tid och kan måla trappan o så=)

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Umeå C - Luleå C
2007-09-07
08:44-12:52
Luleå C - Umeå C
2007-09-09
11:40-15:41
Blir det bra?? typ 450 kr per person.. tåg upp.. tåg ner..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback