Yoga! -Det ska jag gå på igen.

NU sitter jag på lungan och jobbar natt.
Min helg har varit superskön.
Jag vet inte om det berodde på basyogan eller om det var bara för att jag slappade.
Basyogan var helt fantastisk.
Rekomenderar verkligen!
Även om det där med andningen gjorde att jag blev täppt i näsan och mycket medveten om att jag nästa gång ska snyta mig innan jag börjar passet.

Ska verkligen gå på det igen.

Annars har jag fått fantastisk god mat lagad av en underbar älskling.
Det är skönt att vara hemma båda två ibland.

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mitt hjärta!
Penagar på väg Det som blir över kan ni köpa hjärtan för. Skickade ett litet brev i morse (måndag) men glömde sätta på frimärke. Får väl se om det kommer fram annars kommer det tillbaka till mig tur att jag skrev avsändare. Skickade ett till morfar med också utan frimärke. Såg hur domåkte ner i lådan precis när jag kom på att jag inte hade satt dit märkena. Ha en bra alla hjärtans dag. Kram

2007-02-12 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback