Jippeaooo

Jag vaknade första gången av att faster Tina ringde.
Jag kommer inte ihåg så mycket av vad hon sa och så.
Men det löser sig väl.
Jag var bara så fruktansvärt trött.
När man jobbar från 21.00 till 7.00 då blir man lite koko i skallen.

Sen håller vi på att städar idag. jag ska ta och packa ihop mitt skrivbord och forsla det ner till mamsen, jag vet inte om jag har någon större lust. Men det är ett måste.

Sen ska jag skruva ihop badrumskåpet. Jag försöker få mr A till det men han vägrar.
Jaja jag är minsan händig jag med.

Katten blir aldeles förvirrad när vi röjer som vi gör här hemma.
Han har legat och sovit med mig hela dagen min lilla myspelle.

Mr A är verkligen hänsynsfull. Han använder hörlurar, diskar inte i diskmaskinen och rör sig väldigt tyst när jag sover på dagen.
Det ska han ha en jättestor eloge för.

Han har till och med fixat kameran( den digitala) Jipppieeeee=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
Ska bara leta reda på laddaren nu.
Den har en förmåga att försvinna förstår inte varför man inte kan ha den i huvudet så man vet vart f*nstyget har tagit vägen. hehe....

I morgon kommer JoF hit och äter middag vid 18.00 cagurka.
Det ska verkligen bli superskoj att träffa dom igen.
Var rätt länge sen.
Fast dom får nog sitta försiktigt i soffan.
hehe....

kram på er allihoppa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback