matte-igen

Jezzi: Oj vad dyrt hua....

Nu är jag aptrött och ska till min första mattelektion för hmm vilken termin i rad 6 tror jag.
Denna gång ska jag verkligen sätta det.
Jäklaranamma.
Ska bara hitta matteboken i röran här hemma.
Även om jag inte tror att jag kommer behöva det.
Det är det vanliga: Såhär fungerar FC, här har ni ett matteprov så jag vet vart ni ligger och kan börja på den nivå ni vill börja på eller inte.
Här och här är det lektionstid.
Suck....
jaja of I go.

Nu ska jag bara hoppa i duschen så att jag kan få en redig tanke i huvudet utan att det kommer in massor med sovdamm i mellan.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Lycka till det går säkrt bra.Kram

2007-01-30 @ 15:48:34
Postat av: Anonym

Hej mitt hjärta!
Du är tapperden här gången går det vägen. Jag åker till Åland på fredag. Är det något damen önskar? Puss Puss

2007-01-31 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback