Grattis Jasmine och Fredrik på bröllopsdagen(i efterskott)

image181

I bet you haven't seen this one before=)under själva vigseln när ringbytet sker oh så vackert det var=)

image182

image183

image184

image185

image186

Hoppas att ni två har en aldeles strålande bröllopsdag och ja jag har lekt i photoshop=) med korten som jag tagit...anders får leka med sina han är så mycket bättre än jag på photoshop.
Men jag lär mig=)
Men bara för att träna=)
Med mycket puss och kram och ett och ett annat kärlekord så har ni gjort hela dan.

Kram från Ellinor och Anders.

Kommentarer
Postat av: Mona

Väldigt fina bilder!

Postat av: Jezzi

Tack!
du e så underbart gullig som kommer ihåg våran dag =)
KRAM!

2007-06-30 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback