Lönnen

Jag är ute hos Jasmine och Fredrik i Varmvattnet och oj så tomt det är utan hundarna här. (Ja och Jasmine och Fredrik så klart) Annars har man ju alltid dom att gå ut med. Anders säger gå på promenad men mäh det orkar jag inte...
Har läst lite bok ätit hamburgare och sett på tv.
Suttit vid datorn.
Vattnat alla blommor.

Jag vågar inte stänga av deras tv för då kommer jag inte få igång den än så den står och skränar där nere.
Anders visade mig hur man byter till xboxen men men...

Det är så otroligt vackert här med deras underbara lönn.
När vi om vi någonsin gör det flyttar till hus så vill jag plantera en lönn.
Jag älskar lönnen med deras färgprakt på hösten deras underbara blad på våren och sommaren och dens mörkbruna bark.
Det är ett fantastiskt träd.

Nä nu längtar jag tills anders kommer hit.
Hoppas det går bra för honom att jobba.

Kram på er som läser


Kommentarer
Postat av: mamsen

Kram tillbaka

2007-06-26 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback