Hej Hej hemskt mycket hej.

Var på det tråkigaste spinningpasset någonsin. Man kan inte ha r'n'b som som raksträcka låt det går alldeles för långsamt och inte soul som snabb musik. Det är ju för bövelen trallvänligt i lala-land där alla lunkar fram.
Suck!"

En bra låt En bra lååååt var det. Jag var så jäkla irreterad. Blä

Note to myself: ALDRIG MER SPINNING på Gretas pass.

Jag ska träna idag med. För i morgon ska jag jobba kväll på lungan och då hinner jag antagligen inte innan.

Och Dagny: Jag är glad att du är hemma nu. Krya på dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad roligt det sklle vara med kariokespinning. Gunilla föler med til Bulgarien juni. Kram på dig lilla gumman.

2007-03-22 @ 21:35:38
Postat av: Anonym

Tänk vad roligt det sklle vara med kariokespinning. Gunilla föler med til Bulgarien juni. Kram på dig lilla gumman.

2007-03-22 @ 21:38:37
Postat av: Anonym

Tänk vad roligt det sklle vara med kariokespinning. Gunilla föler med til Bulgarien juni. Kram på dig lilla gumman.

2007-03-22 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback