Förbannade skitdator! ...

Förbannade skitdator!
Vi har fått virus
Så gå inte på det det liknar nortons antivirus 2009 står det med
Kommer inte ihåg vad det heter.
Så nu går det inte att googla eller gå in på mina communties
jag är mycket grinig

I morgon ska jag fota Isak och Idas knodd.
Det ska bli grymt roligt faktiskt.
Hoppas vi har tur med vädret.
Ska försöka leta reda på parkeringspengar med så jag kan parka i centrum.
Kom ihåg att ladda in korten i datorn och ladda batteriet till kameran.
Skulle vara illa om jag står där vid halv tre och eeh batteriet är visst slut. Hoppsan.
Så jag ska ta o ladda batteriet nu idag.
Idag blir det inte mycket målande för här regnar det.
Suck...
Regn regn regn.

Fast jag är klar med garaget och lilla huset nu.
Nu är det bara ladan kvar.
Sen är vi färdiga och lite vitt.

Nä nu ska jag väl gå ner och se på min inspelning...
kram på er

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Skönt med en målarpaus :) Själv sitter jag på jobbet o undrar om jag nånsin haft semester i sommar? Allt känns ju precis som vanligt när man kommer tillbaks... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback