Säg nått romantiskt

Igår kväll när vi låg och myste efter läsningen i sängen, japp Anders har börjat läsa böcker så nu kan jag läsa i sängen med.
Så ligger vi och kramar varandra så där som vi alltid gör innan sängdax, eller så ofta det går.
Och så är jag lite deppig över att morfar och mamsen har åkt.
Så säger jag: Säg nått fint.
Han: Nått fint
Jag: Säg något romantiskt fint
Han : Nått romantiskt fint.

Ser ni var det här kommer sluta?

Jag: Meh jag vill ha en fin komplimang typ säg hur jag luktar eller nått...Hur luktar jag, vad är Ellinor lukt för dig?
( jag tänker då att han ska säga att jag luktar som en ros eller något annat som får mig att må lite bättre)
Han: du luktar armsvett

Visst är han romantisk...

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha! sådär är björn också, han kan omöjligt säga nåt romantiskt på order (som jag vill iallafall!). vilka fina bilder på din morfar, märks verkligen hur mycket du tycker om honom, riktig kärlek i bilderna! och bebisen var så söt också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback