svårt att sova

nu har jag fått in alla korten i datorn nu ska jag bara komma på hur man får upp dem från Nikon Transfer till photoshop.
För photoshop säger att den inte stödjer formatet vilket jag vet att den gör för jag har fottat i raw förut..
Hmmm...

Vaknade vid02,45 i morse kunde inte somna om. Det var så himla kallt. Så jag och katten gick upp och gjorde eld.
Sen fick han gå ut och jag såg på tv'n sen fick han komma in.
Och så somnade han på pallen och jag i soffan.
helt plötsligt så kommer anders in och vi såg på morgonnyheterna och han åt frukost.
Och något fantastiskt hände när Anders skulle gå till bilen för att åka till jobbet så stack katten ut.
Men...när jag ropade Tajzon kom då gå in med dig så husse kan få åka så får du komma ut sen.. då sprang han in igen.
Herregud. Jag blev aldeles paff.
Smart katt jag har=)
Sen släppte jag ut honom och så hör jag han yyyyyla utanför dörren.
Då hade det börja regna hehe...så stackarn var aldeles blöt.
Och alla vet ju vad han tycker om vatten.

Nä nu ska jag nog gå och äta lite frukost och dricka te.
Och efter det ska jag läsa instruktonsboken till kameran och njuta av min dag.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback