vad är en bal på slottet

Idag har jag varit och hälsat på Marie och bebis, gud så gullig unge=)
Och fint hade de i sin lägenhet, ungefär som mig o Anders har det.

Sen åkte jag direkt till jobbet.
Och nu är jag här.

Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt.
Händer en del grejor i vårat liv just nu.

Jag pluggar matte, läser teckenspråk, eller tittar teckenspråk, tecknar teckenspråk kanske man ska säga.
Och går den här företagarkursen.
Och med Anders är det en del med, men det vet jag inte om jag får skriva om än så jag väntar.
Det blir kanske flytt igen=(
Då får vi bo någonannanstans.

Men vi klarar oss alltid, vi är som katten ,landar alltid med fötterna på marken.
Även om vi blir utslängda från en balkong som vi helst hade stannat kvar på.

I helgen ska jag jobba när svärpäronen flyttar upp till Vindeln, så när jag är klar från jobbet så är det bara och komma på husesyn efter jobbet.

Jag vet inte. Jag är inte deppig över det som sker, det går inte att rå över.
Det är bara att göra det bästa av situationen.
Kan ju vara roligt att se nått annat ställe med.

Även fast jag trivs superbra på mitt jobb.
Jag har aldrig trivts så bra på något ställe förut.
ALDRIG.

Men man kanske kan få ett superjobb till någon annanstans.
Jag undrar hur många jobb man får under en livstid som man verkligen trivs med supermycket.

jaja...vad är en bal på slottet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback