ishoppning

Idag byter vi till vinterdäck. Det är is i varje vattenpöl. Och jag har sån lust att hoppa sönder ispölarna.

Fast jag tror jag ska dra fram min fina damsugare istället.
Innan jag ska till jobbet igen.
Jobbar delat idag.

Det känns lite tråkigt att skriva blogg nu för jag vet inte vad jag ska skriva om.
Jag har ju inte katten att skriva om längre och hans tokerier.
Så vad ska jag skriva om?

Jag har börjat på en teckenspråkskurs.
Så nu kan jag teckna, Jag heter, jag är, trevlig helg.

Jag kanske ska börja om skriva det istället.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej gumman!

Låter roligt att skriva trollbergets hemsida. Du är duktig och tapper du! Känns det något bättre?



Kramis mamsen



2008-10-20 @ 09:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback