nu ska tajzon få somna in

I morgon kl 9.30 så ska Tajzon få somna in.
Han är så trött och mager.
Han orkar knappt gå några steg och har varit så i några dagar.
Så jag ringde veterinären i Vännäs och vi ska få komma dit i morgon.
Jag har grinat hela dagen om detta.
Och det känns inte kul att göra det med olsboklanen här.
Men ibland får man inte vara självisk.

Han ligger nu på fårskinnspälsen och orkar inte röra på sig.
Och matte bara grinar och grinar och grinar.
han tappar balansen när han ska gå och man kan inte släppa ner honom ifrån famnen och han hoppar ner som vanligt utan han trillar bara omkull.
Han ligger bara och andas och tycker att det är jobbigt med.

Olsboklanen är utomhus nu och håller på.
Jag ska igentligen bygga ihop min garderob.
Men jag är så ledsen så det går inte.

Han är så sjuk min lilla gosegris.
Han orkar inte ens kurra.

Kommentarer
Postat av: Mona

det var tråkigt att höra, kram

2008-10-06 @ 21:59:46
Postat av: Jezzi

Usch vad tråkigt att höra! Men tänk på att han får träffa Trazan nu i katthimlen :)

2008-10-07 @ 06:49:41
Postat av: MF

Om man skriver då men ändå inte får något svar =) Är det fortfarande mitt fel då :P ?

Postat av: Ida

Nej så tråkigt, stackars er.. Kramar

2008-10-07 @ 14:51:49
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: svärmor

tänker på er.en tröst i sorgen alla ljuva minnen.Kram.

2008-10-07 @ 15:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback