treäpplen hög och sovande ben

Vi åkte vid 22 tiden efter mitt jobb. Anders kom o hämta mig. Och maken till oskön stol att sitta i.
Jag är ju som sagt tre äpplen hög och ser ungefär ut som ett äpple i formen med och har korta ben.
Så jag nådde knappt ner till golvet med mina fötter.
Så det stasade hela vägen och bena somnade konstant.
Men jag lyckades somna av ren utmattning i Söderhamn.
Jag vaknade i solna av att höger  ben sov stenhårt och jag höll på att dö när det kom till liv igen.
Eftersom jag inte kunde ställa mig upp och banka liv i benet fick jag sitta still och låta det vakna av sig själv.
Vet ni hur smärtsamt det är....
Aj!

Vi kom hit ungefär vid 6 på morgonen och sen gick jag ut som ett litet ljus i Dagnys säng.
Hon lånade ut den till mig.
Och vaknade när pappa ringde vid 12 tiden.

Sen har vi burit in kartonger i bilen och bråkat med hundarna.
Jag ska nog hälsa på kusin vitamin idag ( den nya) det är nog allt jag hinner denna helg, förutom allt annat jag ska göra.

Isak...klarar du dig? Behöver du prata så finns jag här det vet du....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback