herreminje

Vad har jag hittat på för skoj idag då?

Jobbat med Louise, superskoj att träffa henne igen=)

Burit in ved, lagat kassler med ris och grönpepparsås.
Suttit lite vid datorn.

Backat in på parkeringen på jobbet.

Funderat på det här med mitt forskningsarbete och vad det ska handla om.
Går inget bra alls, jag har några ideer men det känns ja vet inte...svårt...

Fått g på en uppgift till, fröken duktig inom mig skriker av fasa.
Ja jag vet, jag borde inte få ångest över det och att det är svårt att skriva papers på universitetnivå.
Men när anders får två VG på sina svenska uppgifter( dels hålla ett tal) och jag får tillbaka ett g.
Ja då skriker fröken duktig av fasa.
Inte av att hon är avundsjuk på Anders, utan hon är väldigt stolt över honom som gör så bra ifrån sig i skolan.
Men hon skriker av fasa för att hon själv får kritik i skolarbete.
Som hon inte är van att få.

Men det är bara att kämpa på.
Kanske ska ta det där om konflikthantering i alla fall.
Eller ?

Jag ska dels hålla ett tal på 10 min och dels skriva en forskningsuppsats.
Plus fyra arbeten på 3 sidor var( de känner jag mig lugn inför)
Men prata inför 94 kursare och en lektor, herreminje så jobbigt.

Men det ordnar sig nog.
Håller på att läsa boken om hur man lär sig att samtala på rätt sätt.
Intressant.

nä åter till fejjan och fundera på uppsatsämne...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tja snygging, hålleroxå på att julpryda min blogg ;) men det dröjer vill ju ha nya bilder på thilda. Vad tycker damen om mina nya studiobilder på T? Fick ej något svar på mailet :( Förresten har lagt till dig på länkar,lite enklare att läsa din blogg då..kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback