sj prio

Lyckan på jorden är att få grått kort med sj prio...eller?

Jag får i alla fall gratis kaffe och te på tåget numera. Det är ett plus med att åka långt en gång i månaden

och inte nog med det

jag får gå på bio gratis på tåget med om tåget har en biosalong.


Det ni...det är mumma och en bra julklapp från sj.
Resten av 2010 alltså.
Hur mycket te jag vill.
Te i mängder. Massor med te.

sen att jag har åkt så mycket och betalat  så att sj tycker att jag är en välförtjänt stammis så att dom upgradar mitt vita sj kort till ett grått.

det är en annan femma

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men det mailet kom ju efter jag skrev..dawhh..klart jag ska svara gör d när jag kommer hem, ska ner till studion nu..kram

Postat av: FANNYAMANDAA

allt är jättebra me mig, fick precis in en härligt känsla i kroppen!

idag ska jag bara plugga och tagga inför imorgon!!!! sj?

2009-12-07 @ 18:35:26
URL: http://fannyamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback