Därför älskar jag honom

Han tycker att mina mål är realistiska.
 
Därför älskar jag honom

Han är rolig

Därför älskar jag honom

Han skriker när han ser på fotboll eller spelar fotboll

därför älskar jag honom

Han pussar så härligt

Därför älskar jag honom.

Han stöttar mig

Därför älskar jag honom

Han är bra på att lära ut

Därför älskar jag honom

Han tar reda på saker som han inte kan och lär sig det istället för att ge upp

Därför älskar jag honom

Han är bra på att gosa och kramas

Därför älskar jag honom

Han bryr sig om

Därför älskar jag honom

Han vill mitt bästa

Därför älskar jag honom

Han tror på mig

Därför älskar jag honom

Han är envis

Därför älskar jag honom

Han vill vara duktig på allt han gör

Därför älskar jag honom

Han är intelligent

Därför älskar jag honom

Han är allmänbildad

Därför älskar jag honom

Han står ut med mina fjanterier

Därför älskar jag honom

Han accepterar mig som jag är

Därför älskar jag honom

Han älskar mig

Därför älskar jag honom

Han är stark

Därför älskar jag honom

Han pushar mig till mitt bästa

Därför älskar jag honom

Han bygger upp mitt självförtroende

Därför älskar jag honom

Han är bra i sängen

Därför älskar jag honom

Han luktar gott...oftast...

Därför älskar jag honom

Han är bra på att hångla när han vill

Därför älskar jag honom

Och en miljon nä flera miljoner mer anledningar


Jag älskar dig Anders
Så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback