Bästa dagen

Idag har varit en "Ellinor Dag"  enligt Anders och jag kan inte göra annat än att hålla med=)

Vi åkte in till Umeå och så sa han: Vart vill du? Jag vill handla på coop( det var där jag hade mina förväntningar, vanliga jula, coopforum o sen hem.
Men nej, vi gick på Krauta, Ica puls, Tanka på Jet, sen så sa han vart vill du nu?
eeeh jag vet inte. coop skulle vi kunna åka till.
Han sa nä jag vet var vi ska....dra ner mössan. eeeh måste jag det?
Nä sa Älsklingen.
Så vi åkte över bron mot teg hållet och jag sa vart ska vi på teg?
Ska vi till Expo.
Du får se.
Och det skulle vi ååååååh det var så roligt. Det är det närmsta ikea att komma här i umeå.
Sen åkte vi till Victoriacafét och delade på en halvbaguette med lax och grönsaker, en tårtbit var. men jag orkade bara några tuggor.
Märks att min mage blivit mindre.
Sen vart det jula, coop och hem till svärisarna fika med munkar och sen hem till oss.

Oooooh vilken bra dag.

Dagny: Vad skönt att du har fått en bra läkare.

Kanske inte en dag av supernyttig mat men sjutton jag har blossomat i alla fall

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad synd att du inte kunde komma igår, du var saknad. Men vi har pratat om att träffas fler gånger så vi får hoppas att du kan komma då.

Jag vet inte vart Majas häst är inköpt, hon fick den i present av min lillebror. Men kan fråga honom nästa gång jag pratar med honom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback