Jag klarade M dippen!

Idag har jag varit i Umeå och handlat. Jag har även haft min "lördag" .
Vi har sett på marishka hargitay. Law and Order SVU.
Och haft allmänt mysigt.
Anders har mest legat och sovit under dagen.

Jag fick igång blossom idag i alla fall och velade mellan 30-40 min. Kännde mig lite halvlat.
Sen när jag hade gjort det så ångrade jag mig djupt.
Och när jag hade gjort klart avsnitt B första gången så tänkte jag äsch jag spolar b avsnitt nr 2.
Och så ville xboxen inte spola. Himla xbox!
Så då var det bara att göra B delen en gång till!
Så jag testade att göra den där dippen som jag alltid gör med rumpan på golvet.
Och jag klarade en hel! Med rumpan uppe i vädret.
Haha... sen dog jag ju fullkomlligt och gjorde resten med baken på golvet.
Men sjutton .
Jag är stolt som en tupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback