Kapitulerat

Jag har ju som sagt nattandställning.
Han( tandställningen, måste vara en han som han bråkar!) och jag har inte alltid kommit överens.
Så den har mest legat på golvet under sängen.
Jag vet inte jag somnar med den men vaknar utan.( under kudden, under sängen, i borrtesta hörnet av rummet, under ANders, under madrassen, i blomkrukan, ja han hamnar lite överallt den där )
Min tunga gillar inte tandställningen.
Och nu den här veckan då har det gått superbra. Jag har haft den i alla nätter sen i helgen.
Utan skavsår,fick tippset att jag kunde ta ett fint sandpapper och slipa bort den vassa kanten som gjorde att jag gick runt med skavsår på tungan.
Vet du hur ont det gör med ett skavsår på tungan!
Och det har fungerat.
Min underkäke börjar ge med sig och åka tillbaka.
Så det är toppen. Nu kanske jag kan bli av med mina "hål" för gott när han och jag blivit kompisar.
Och i morse vaknade jag med den kvar i munnen.
Det kallar jag revolution!
Tungan verkar ha gett upp makten och kapitulerat.
HUrra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback