mattetrubbel

Jag är ledig idag men jag var ändå uppe med tuppen för att ringa till matteföretaget.
Och hon kvinnan som svarade sa att hon skulle göra sitt bästa och det säkert skulle gå bra och hon förstog att det var svårt. Och att jag får nog troligtvis fortsätta.
Det var upp till vindeln kommun.
Så nu hoppas  jag på vindeln kommun.

Jag kanske kan lösa världsfreden: Jag vet sluta bråka!

Jag har blossomat idag. I hela 30 min , det var väldigt skönt och kändes väldigt roligt.

Back to matte

Kommentarer
Postat av: jennifer

Sv: Vad snällt av dig, tack! Det är bara det att jag älskar att träna och helst gör det för att må bra. Och har haft massor av problem med knäet och så vidare, så det kändes lite trist.

Jaha okej :) Ha det bra!

Postat av: Anonym

tjejna tjejen ... jag är lite nyfiken vad för skiva med blossom hoppar och skuttar du till .....verkar roligt

2009-01-19 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback