Förhoppningar för det nya året

Jag har tänkt på en sak 2007 och 2008 var rätt tråkiga år med farmor och jenny och  tajzon som blev sjuk och dog, mamma som blev sjuk och tappade håret, pappa som oxå blev sjuk och hamnade på sjukhus. Anders som fick sparken jag jobbade på ett jobb där jag verkligen inte trivdes. Fattar inte varför jag blev kvar i 2 år på det där stället. DOm sköt in i mammas lägenhet i centrala södertälje.
Den där jävla bilhelvetet som gick sönder, bostaden som ville ha en massa pengar för en jättefin tapetsering som inte dög.

Men samtidigt jag bytte jobb, vi flyttade, Svärisarna flyttade hit, morfar kom och hälsade på mig och jag tog körkort.
Lärde mig rätt mycket om mig själv.
Det är ju positivt.

Så snälla 2009 kan jag väl få ha ett positivt självförverkligande år där saker och ting inte gör att jag ligger och gråter i sängen över tajzon, och andra jävligheter.

Jag vet lite jävligheter det får man stå ut med.
Men jag ska göra mitt yttersta att självförverkliga mig i år.
Att jag klarar det jag satt upp som mål.
Att jag kan!

Att jag kommer att få kämpa för det javisst.

Det är tur att jag har en underbar älskling som stöttar och älskar mig, som finnsn på min sida och att mina nära och kära är rätt fantastiska när de själv vill. Så jag hoppas hoppas hoppas att 2009 har med sig en del positiva saker i bagaget.
Och att jag gör mitt bästa för att klara av allt som jag vill klara av.
För jag vill verkligen att 2009 ska bli ett bra år för mig, för älsklingen, för de vi älskar och varandra och ja jag vill det.

Nu ska jag göra mitt yttersta för att självförverkliga mig själv och stötta de jag älskar och tycker om så att de kan självförverkliga sig. Och nå målen och de inre önskningarna i hjärtat

Kram på er



Jag låter mina förhoppningar symboliceras av denna bild från i sommras när jag och anders spelade brännboll med hundarna.
Jag är viljan och bollen den är vägen mot målet....

kram på er

Kommentarer
Postat av: Annette

hej på dig ... jag måste säga att du är fantasisk på många sätt jag blir så glad av att läsa din blogg du är en riktigt vitamin kick !!! klar 2009 kommer bli ett kanon år, du kommer nå dina mål .... lovar ! kram på dig Annette (Minns du mig förresten)

2009-01-01 @ 19:18:59
Postat av: svärmor

allt Gott önskas Dig o Gubben inför det nya året,försök ta livet lite som det kommer,och gör det båsta av det. Kram

2009-01-02 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback