Bra start på dagen

Idag jobbar jag ett sånt där hästpass från 7.00-21.15 det blir så när man tar på sig extra så det är helt frivilligt.

Då blir man särskillt glad när älsklingen ringer och säger, blir biffstroganoff med potatis bra till matlåda i morgon?
Det är extra älskvärt.

Vi låg och pratade igår i sängen, jag och älsklingen,  alldeles för länge men det var så mysigt och bra.
Det är skönt att ha någon att dela sina inre tankar med.
Speciellt jag som oroar mig för allt möjligt.
Även fast det blev aldeles för lite sömn och jennas pipande gjorde inte saken bättre.
Hon sätter igång att sällskapspipa precis när anders hade somna så jag har legat och snurrat runt i natt och inte kunnat sova.


Så när jag vaknade i morse var jag måttligt road när jag släpade in mig i duschen för att vakna till.
Jenna var trött i morse och var så lycklig när hon fick gå och lägga sig igen efter morgonpromenixen och frukosten.
Anders fick jag ett trött jag älskar dig ifrån.
Det kallar jag bra start på dagen.

Vad jag är nervös över, det får ni se i augusti=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det vad jag tror att det är?! :-O

// Maria

2009-08-01 @ 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback