Så här ser jag ut nu

Jag har ångest över att komma ner.
Jag vill men samtidigt tycker jag att det är jättejobbigt.
Så här ser jag ut nu.
Så inga himla kommentarer om hur jag ser ut

Ja jag är tjock I know
Jag har gått ner i vikt jag arbetar på det.

Det är inte alltid så lätt och det är en process som måste få ta lång tid.

Ja jag kanske inte ser ut som för fem år sedan när jag var en nätt stl 42.

Men jag är jag och vet ni vad.

Jag känner mig faktiskt mycket sexigare och bekväm i min kropp idag än för  5 år sedan.
Jag känner mig vackrare.
Visst jag vill gå ner i vikt.
Men vetskapen om att jag tycker om mig själv inombords gör mig sexig och vacker.

Jag kanske inte gillar allt på min kropp.
Men min inre skönhet diggar jag djupt.

Förut tyckte jag inte om mig själv alls.
Varken insidan eller utsidan.
Jag hade inte ens en aning om vem jag var eller vad jag stog för.
Nu vet jag det..
Jag gillar min insida den duger som den är.
Ja jag kanske inte är döförtjust i min stora mage eller mina lår men det gör inget.
För jag vet att jag arbetar på det.

Och då är det okej.

HÄR ÄR JAG

Så inge kommentarer för jag är bara tjock nu släkten . För kommentarer vill jag inte ha.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir så glad över hur du beskriver att du är mer nöjd med dig själv nu är för 5 år sen, det är ju så det ska vara! Dessutom är du ursnygg!



Torsdag eller fredag passar för mig, vilken tid? Jag tar helst efter lunch typ 12-13? Vi kan ta en glass vid hamnen eller nåt!

Postat av: Ricky

Har två kroniska sjukdomar. Järnbrist, och andeldning till det är att jag har IgA brist som betyder att jag inte har så många vita blodkroppar, vilket gör att jag blir sjuk fort. :p

2009-06-22 @ 15:39:17
Postat av: elina

men är det här du är! har du slutat med topphälsa-bloggen?

Vilket fint inlägg, blir dock helt ledsen när jag läser det sista du skriver; har du släktingar som säger/skriver så till dig?? :C fy så elakt och oartigt i så fall! Kämpa på! Heja!

2009-06-22 @ 22:09:47
URL: http://www.tungviktaren.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag åker hem på fredag så lördag passar inte så bra! Men, du har ju mitt nummer så om du hittar en lucka som passar när du är i Tälje så slå mig en signal, är i stan onsdag-fredag (åker väl hem på eftermiddagen nångång) och har inte planerat så väldans mycket.

2009-06-22 @ 22:18:13
URL: http://johannaijakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback