blitz

Äntligen trillade poletten ner med uppgift 1.
Tack hjärnan en månad in  i kursen har gått och nu, nu fattar du.
Nu när du har fem uppgifter att lösa till den 28 oktober.
Hjälp.

Jaja jag har i alla fall börjat skriva eller hur!
Skynda skynda.

Hjärnan vill hellre lyssna på mikael jackson och spela blitz.

slå Linda som ligger på över 100 000 på det där jäkla spelet.
Fattar inte hur hon gör?

Hon måste ha supersnabb dator eller nått.

Dessa facan draman.

Jaja om en vecka då börjar den nya turneringen och då då kanske jag kommer före.
jag fick ju i alla fall ligga etta ett tag, men det var ju bara för att ingen hade spelat på den nya turneringen.
( men det säger jag inte högt)

nä just ja skulle ta mig ett djupdyk i hur moderna organisationer fungerar inte sitta och spela blitz så var det.
jag är på 100 000 nu hoho...
och där kom jessica...

det är bara att ge upp.

just ja, hur moderna organisationer fungerar var det ju

Kommentarer
Postat av: Sockerärtan

Fråga mig inte hur, men jag lyckades ta mig en bit över 100.00 för ett par dagar sen! ...en gång alltså, sen går alltid den där minuten alldeles för fort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback