Listan -check-

jag fick reprimand av jezzi, så nu ska jag visa upp hur det ser ut med min vanliga kamera inte med skitkvallan på mobilen.
Men det får bli ett senare projekt för nu ska jag snart åka.
Och jag har inte tid med det just nu.
Anders ska bara sitta och svettas över aik men sen är jag på väg ner till växjö.

Min lista
den gick bra=)

Dagens lista

1 packa inför växjö

check

2 städa till på söndag, jag har nedervåningen anders övervåningen

check

3 läsa kurslitteratur

check

4 skriva på uppgift 1

check

5 äta taccos till middag

chceck

6 ta  en dusch

check

7 åka till umeå för att hinna med tåget mot växjö
ja det kommer ju så

check

dessutom har jag hunnit, klippa tre klor på Jenna, skriva ut alla papper som jag ska ha till kursen och fått powerpoint att fungera.
Nä nu ska jag sluta sitta här på bloggen.
Jag ska ut på prommis med doggsen.
Vi är ju hundvakt i helgen för svärisarna får finbesök från tjockasläckten och alla vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack mitt älskade barn för det underbara brevet jag fick av dig. Jag grät!

Kram mamsen

2009-09-25 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback