Blixt

Min andra hält, du vet han jag ska gifta mig med, skaffa barn och allt det där som hör till i framtiden.
Sitter och msnar med sin mattelärare och stoffe, lyssnar på say to night med egle eye cherry och stampar takten samtidigt som  han räknar.  Muttrar att potenslagarna är svåra och sträcker på sig.

Själv sitter jag nyduchad och njuter av att vara ren. Jag har äntligen satt i en gummisnodd i dragkedjan så att den ska sluta åka ner på mina favoritjeans. Även om dom är förstora nu så åker det kära  blixtlåset ner. Jobbigt.
Varför ska det trillskas på  det viset. Förstår inte vad dom har emot mig, blixtlåsen...




Kommentarer
Postat av: Kristin - Mouzieephoto

Ska ordna det någon gång men har en del fotosessioner som jag skall dona med först, bygger upp en portfolio så jag har något att via innan jag börjar jobba här om 3 veckor, usch längtar INTE!!! :)

Postat av: Annica

köp mindre byxor. ;D

2010-08-24 @ 13:54:26
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback