Växjö del 1

Min helg har varit underbar.

I torsdagskväll steg jag på tåget. Somnade och sov ovanligt gott.
Vaknade i uppsala där jag gjorde i ordning mig innan jag klev av tåget i sthlm.
På centralen så gick jag från 6ans perong till 11. som ligger precis bredvid min gamla "hem" perong mot södertälje.
Satte mig på tåget som visade sig bli senare och senare.
Jag skulle vara framme i Växjö kl 1053.
Men jag var inte i Växjö föräns 11.57. Overjoy

Emelie mötte mig på stationen och vi chekade in på hotellet och åt lunch tillsammans.
Sen tog vi 5ans buss upp till teleborg där campusområdet är.
Hittade till rätt salar och lyssnade på första föreläsningen för år 2.

Du vet presentation av oss som inte har hoppat av eller inte kunnde komma. Presentation av kursen och upplägget.
Första föreläsningen om arbetsmiljö och hälso perspektiv. Mycket intressant.

Sen åkte vi ner till hotellet. Vi "hotellgänget" möttes vid 20.30 för att äta middag och gå ut senare.

Det var dag ett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback