Växjö del 2

Jag gick upp på lördagsmorgonen och tog en härlig dusch.
Gjorde mig i ordning och gick ner för att äta hotellfrukost.

Det blev grönt te med blommor och honung i. En fullkornssmörgås nygräddad med skinka av olika slag, grönsaker på och brie ost. Men även lite olika philadelfiaröror. Ett löskokt ägg med kaviar. English breakfast med äggröra och bacon. Apelsin juice och annanas. Du måste förstå att man tar ytterst lite av allt bara för att man ska smaka allt.
Sen till efterätt blev det pankakor med grädde och jordgubbsylt. Himlars så gott det var=)

Ja sen var det dags att åka till skolan och dit kom vi. Då hade vi föreläsning i datasalen om det vi ska göra i framtiden.( nu och några veckor framåt.
Måste säga att uppläggningen är fantastiskt. Verkligen superorganiserat. Me love...

Sen var skolan slut och vi tog bussen ner till Växjö city och gick på aladin och åt lunch ett gäng kursare.
Efterdet så gick vi till stationen och jag såg mina kursare åka ifrån mig och själv satt jag två timmar och väntade på att mitt tåg skulle gå.

En kvart innan avgång 16.12 så kom L en på mitt program och vi satt och pratade om HR och sånt.
Väldigt givande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback