Grattis Bloggen 3 år=)

2006-01-09 till 2010-01-09

Idag firar min blogg 3 år.
Det är en lång tid i blogglivslängd. Man kan kalla mig veteran nu. Jag var 23 när jag började skriva bloggen och idag är jag 26 år gammal.

Vi bodde i Umeå när jag började skriva, nu bor jag i Häggnäs som ligger i Vindelns kommun.

Jag hade katt, nu har jag hund.
Jag hade en tatuering nu har jag två.

Samma kille vi är bara förlovade nu, vi har det bra

Jag åkte buss nu kör jag bil.

Jag pluggade till uska nu pluggar jag till HR chef.

Så grattis till mig och grattis till bloggen.
Jag har gått från 2 läsare om dagen till ca 35.

Så det är 35 stycken som läser min blogg varje dag.
Liten nätt summa, men bloggen är mer för min skull än för de som läser den.

Även om jag skulle vilja veta vem du är=)
Så lämna en kommentar vettja.



En av de första bilderna på min blogg
*älskart* så himla varm och glad blir man innombords när man möter det här på bussen till jobbet en fredagkväll.
Fint med fina minnen

Så shopshop skriv en kommentar nu=)

Kommentarer
Postat av: Sockerärtan

Jag får gratulera! :) Tror inte någon presentation behövs, mer än min kråka! Alltid trevligt att kika in här o se vad du hittat på sen sist. Förresten så har jag ordnat en årskrönika nu! :) Ha en trevlig helg!

Postat av: mamsen

Visst både hjälper och värmer en kram!

Kram på dig gumman

mamsen

2010-01-09 @ 08:49:14
Postat av: Lisa

Att jag läser här vet du redan :) Jag tror att det kommer hända mycket positivt det här året. Jag kollade på din hemsida, den är jättefin. :) Ha det bäst!

2010-01-09 @ 15:27:15
Postat av: Kristin

Grattis då :)

2010-01-09 @ 22:29:24
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Kul att läsa vad som händer i din vardag, keep up the good work!

2010-01-10 @ 12:07:14
Postat av: Malin

Grattis på 3-årsdagen! :)

2010-01-10 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback