Underbart

Idag var vi till Umeå.
Jag och Anders gick på stan medans grabbarna grus(Sven och Fredrik) var på weels.
Jag köpte ett nytt nagellack som jag nu hoppas är den perfekta röda nyansen.
Jag har ett nagellack som jag tycker är för orangea och ett annat jag tycker är för rött.
Jag vill ha ett mellanting mellan orangea och rött.
Sen köpte jag mig en ögonskugga i fyra nyanser som ska vara till hela ögat.
Det står att det ska passa till hasselnötsbruna ögon men det struntar jag högaktningsfullt i.
Jag tror det kommer se strålande ut till mina grönblåa ögon. Så det så.

Sen var vi till Expo och tittade på saker, kom hem med två stycken kökshandukar och lila servetter.
Sen åkte vi till Coopforum och handlade.
De hade bra pris på kyckling. 2 kg kyckling för 99kr. Det är som hittat det.
Efter det åkte vi  och hämtade upp grabbarna grus och så åkte vi till mediamarkt.
Nytt skrivarpapper inhandlades där och även ett spel till mig.

Efter det åkte vi hem och grillade med hela Olsboklanen denna gång.
Efter att makarna N och Makarna O åkt hem så spelade jag, älsklingen och Sven tennis.
Det är verkligen grymt kul och vad trött man blir efteråt=)

En helt underbar lördag alltså=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Imorrn tisdag kommer vi!!!

2010-07-05 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback