Memphis café



Jag är på torpet och vi spelar skipbo



Jag och morfar har idag varit till Memphis Café idag och tittade på elvispryttlar



Där hade dom  en riktig jukebox och en gammeldax mikrofon



Med chakrutigt golv och rött och krom i riktig elvis anda



De var elvis överallt och den där svarvita bilden hade hela bandets autografer på.



Med en autentisk sunrecordsskylt  hade dem oxå. Koolt som attans

och nej jag vet inte varför alla  bilder hamnar åt fel håll.



Memphis café i Östmark ligger på elvis presley boulervard.


Och så hade dom memphisbrownie eller nått sånt där. Men vi tog en glass istället.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Skönt med semester?Kul att göra lite andra grejer.

2010-07-27 @ 22:53:45
Postat av: Lisa

Men gud vad häftigt! Dit vill jag också åka!

2010-08-10 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback