bra dag

Idag känns det som att livet är på rätt väg igen.
Det känns bra.

Jag har haft en minst sagt off par dagar( började i torsdags till igår) där det känns som jag bara har varit grinig, trött och seg.

Sen att man nästan kör på en älg och får punka på däcket hjälper lixom inte.
Jag har bara varit grinig seg och velat vara för mig själv. det är inte så lätt när man jobbar 14 timmar och jobbar varje dag. För då måste man vara trevlig. Eller inte alltid, det är det som är bra på jobbet, man kan ha en tjurdag när man mest bara är tyst ibland.

Men idag vaknar jag utvilad vid 800 haha...jag som skulle ta sovmorgon.
Men det är bra. Idag känns det som att det ska bli en bra dag.

Kommentarer
Postat av: June

SV: Jättebra! Över alla förväntningar och riktigt kul att se i 3D, det känns som om man kommer vänja sig rätt snabbt vid det ...

Annars är det bra, du då? Förutom att du vill stirra in i väggen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback