Kloklipparkampen

Jag och Jenna har haft det stora kloklipparbråket idag.
Båda vart sårade men jag vann!

Hon gillar verkligen inte att få klorna klippta och sen ska hon göra " vacker tass" som hon inte ens kan. Vi har vägrat lära henne det. Det har Fanta och Daisy gjort istället.
Så när man har klippt en fram tass då sitter hon och river en på armen med den.
Snäääla sluta klipp klorna. Kraffs kraffs med en tass och Ryck ryck med den tassen som man ska klippa...
Snälla sluta klipp klorna, ryck ryck ryck ryck...kraffs kraffs kraffs.
Det som ska ta typ 20 min tar istället över 1 timme. För hon rycker så överdjävulskt.

Så nu har jag rivmärken på armen. Det blir så med vassa nyklippta klor och en Jenna som "ber snällt" att jag ska sluta. Lyssnar jag på hennes vädjan. Aldrig i livet.

Vi fick bestämt ta igen oss på sängen ihop som två slagna kombantanter efteråt.


Den falna Jenna tar igen sig efter kloklippningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback