Tillkännagivande=)

Jag ska bara meddela att jag har bytt byxstorlek.
Jag har inte längre 54 i byxor utan 52 i storlek.
Och det bästa är att dom sitter bekvämt=)
Jag kan sitta på huk, andas och dra upp dragkedjan utan problem. Ja alltså jag sitter inte på huk och drar upp dragkedjan men du fattar. De är bekväma.
Jag ska nog bo i dessa jeans i helgen. Fast jag skulle behöva sy upp dem.
Jag tror jag ska åka hem till svärmor i morgon och fråga om jag får låna hennes symaskin en stund.
eller så letar jag helt enkelt reda på gardinklistret och stryker upp dem...

Jädrar i min låda vad stolt jag är över mig själv=)

Någon som vill ha en hög med byxor i stl 54 så säg till. Jag vill bli av med dem illa fort.
Det är bara att säga till=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback