krma

Idag är jag ledig, vet du hur skönt det är att vara ledig efter 10 dagar av jobb. Sen att jag tog på mig att jobba extra i morgon. Det är en annan sak. Men att få vara ledig en hel dag är underbart.
Jag är så glad ända in i själen för idag.

Just nu sitter jag hos mina svärföräldrar och pluggar. Har kommit på att de har mycket bättre bredband än vad vi har( konstigt vore annars med tanke på att vi har mobilt)

Regnet fullkomligt öser ner över Vindeln idag. Men det gör inget för jag är så himla glad.
Det är så skönt att bara vara.
Jag borde igenlitligen ta mig i kragen och läsa ut min bokk( vilket jag ska så fort jag har skrivit klart här)

kram på er

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag har precis samma känsla idag! Kom nyss hem efter flera långa pass i rad, har ledigt resten av idag och imorron! Känns lyxigt! Nu får vi njuta! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback